سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سیب پخته، قاتل چاقی است

  • کد خبر: ۸۵۳۷۳
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
سیب پخته، قاتل چاقی است
سیب از میوه‌هایی است که مصرف خام و پخته آن مفید است و ارزش غذایی بالا و فواید درمانی بی‌شماری دارد. اگر در یخچال مقدار زیادی سیب دارید، می‌توانید تعدادی از آن‌ها را بپزید و از طعم خوشمزه و خواص سیب پخته برای سلامتی و زیبایی بهره‌مند شوید.
به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مزایای مصرف «سیب آب پز» حفظ قند خون طبیعی است، به این ترتیب می‌توان از دیابت جلوگیری کرد. بنابراین، افراد مبتلا به دیابت باید سیب آب پز بخورند تا قند خون خود را کنترل کنند.
تحقیقات نشان داده است که سیب آب پز به دفع چربی‌های اضافه از سیستم بدن، هضم غذا و همچنین سیرشدن کمک می‌کند. پکتین موجود در سیب به کاهش جذب چربی از طریق سلول‌ها کمک می‌کند.

خوردن سیب به صورت خام و آب پز بسیار مقوی است، همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی بیش از حد که باعث چاقی می‌شود.

کمک به داشتن قلب سالم: توانایی کنترل بیماری‌های مختلف قلبی مشابه حمله قلبی یا حمله قلبی. با تامین هوا و جریان مناسب خون به قلب، قلب را سالم نگه می‌دارد.

جلوگیری از خستگی مفرط: خوردن سیب پخته به جلوگیری از چربی بیش از حد که باعث چاقی می‌شود و بیماری‌های مرتبط با چاقی کمک می‌کند.

کنترل سطح قند خون: یکی دیگر از مزایای مصرف «سیب آب پز» حفظ قند خون طبیعی است، به این ترتیب می‌توان از دیابت جلوگیری کرد. بنابراین، افراد مبتلا به دیابت باید سیب آب پز بخورند تا قند خون خود را کنترل کنند.

حفظ سطح کلسترول: سیب آب پز برای حفظ سطح کلسترول در بدن ما خوب و موثر است. با این حال، همچنین به جلوگیری از هرگونه بیماری‌های قلبی مانند سکته و سایر عوارض مرتبط با ضربان قلب کمک می‌کند.

به عنوان ملین، به خوبی عمل می‌کند: سیب قرمز روشن برای تسریع هضم در بدن استفاده می‌شود و به جذب مواد مغذی کمک می‌کند و کلسترول بد یا چربی نیست.

درمان یبوست: یک سیب قرمز متوسط را بجوشانید تا رنگ آن تغییر کند، آن را بخورید و آب آن را نیز بنوشید.

منبع: کارگر آنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->